vrijdag 21 mei 2010

ding 10

Het blog maken vond ik leuk om te doen. Om allemaal een beetje uit te puzzelen hoe het werkt. En ik vond het ook leuk om een beetje te expirimenteren met alle mogelijkheden die er waren.
Wat ik zeker meeneem voor mezelf is RSS. Heel handig en het was voor mij nieuw. Dat was dus een opsteker voor mij.
Het is handig te weten wat de mogelijkheden zijn en waar je het kunt vinden.
LibrabyThing was nieuw voor mij, dus is het fijn daar nu ook van op de hoogte te zijn.
10 dingen is voor mij op sommige punten een eye-opener geweest, het is goed te weten wat er zoal te vinden is. Al zie ik geen uitzonderlijk mooie toepassingen voor de bibliotheek. Althans niet meer dan dat we nu al hebben.
Een goede overzichtelijke site vind ik belangrijk. Het is leuk dat er een blog/filmblog op te vinden is. Dus volgens mij doen we het helemaal zo gek nog niet!

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Eindstreep gehaald en ruim binnen de tijd. Misschien dat we straks op de eindbijeenkomst nog tot nieuwe Dingen voor de bibliotheek komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De eindstreep! Geweldig!
    Jullie doen inderdaad als bibliotheek al allerlei "dingen", maar misschien dat je er nu meer een bijdrage aan kunt leveren?
    Of dat er iets is waarvan je denkt dat het helemaal anders moet?
    Blijf experimenteren, wie weet wat je nog vindt. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd!
    Leuk om te horen dat je ook toepassingen ziet voor je werk in de bibliotheek.

    BeantwoordenVerwijderen